Lunginflammation...another reason to avoid alcohol....

Lunginflammation...another reason to avoid alcohol....haha!
Ja, jag har la känt mig jävligt trött de senaste dagarna, trodde att det berodde på min ålder ELLER att jag har varit "pömsig" (sexuellt utmattad) eller inte!
Pappa
tyckte att jag skulle gå och kolla upp det idag så det gjorde jag. Träffade en jätte rolig doktor som ville att jag skulle gurgla upp mitt slem och se hur grönt det va, han tyckte även att mina föräldrar hade gjort ett bra jobb med mig för att jag neg både när jag gick in genom dörren och ut genom dörren. Han viste inte vart Sverige låg för han va som sagt doktor INTE geografisk forskare, så han trodde att mitt hemspråk va tyska???
Jaja, han va himla go i alla fall och gav mig tabletter mot bröstsmärtor (pumpar ju mina muskler på gymmet en del) och antibiotika mot lungorna.
Jag berättade för honom att jag hade trott att det va träningsvärk i mina magmuskler men då skrattade han bara för jag fick ta av mig tröjan och han sa att det va svårt att se dom, kul kille det där, himla kul, tur att jag inte va i puberteten för då hade jag varit förstörd nu!

Jaha, sedan jag skrev sist har det hänt mycket.
Jag har volentärat som norsk våfflegudinna, gud vad jag rockade dom där 7 våfflegärnen!!!
Vi har även sett den svenska DJ Duon F.O.O.L helt underbar kväll tror vi. Jag och Cillen (Cecila Eriksson) tror att det var det i alla fall.
Hon hade massa nummer på sin telefon, jag hade inga, hon hade ont i bena, jag hade ont mellan bena, och det var säkert för att jag försökte stå i split eller något, det händer mig ofta när jag dricker vodka, jag tror att jag är akrobat eller något.
Vi vaknade i alla fall upp i ett hus på andra sidan staden, utan minne och en mittenbena (mina vänner vet att jag är mer lik Jesus i mittenbena än bilderna från biblen/kyran). Hade ca 1,5 timme på mig att ta mig hem och packa reseväskan till Gold Coast som skulle tillbringas med Elin och Camilla.
Jag va antagligen rätt borta på tåget, men tror att jag såg rätt normal ut. Åkte till ett svenskt pizza ställe, gudomligt goa, fick även skjuts till surfers paradise av pizzeriaran, så gullig han va. Vi firade Angelicas 25års dag, mycket mysigt, men kan säga att jag inte, verkligen inte mådde bra fram emot 1 tiden...USCH!

Jaha, vad har hänt mer, klar med alla assessment utan 1 som ska vara inne på tisdag, får fortfarande bra betyg tro det eller ej! Hade ett Live-event en graduation igår som gick redigt bra, imponerad över vad vi åstadkom. Jag kanske stannar kvar 2 månader extra för att få ett till diplom, men det ska jag inte berätta för pappa och mamma fören jag har bestämt mig till 100%.
Vi va ute i onsdags och såg QLD VS NSW, det va kul, förutom att mitt vita linne (I come in peace) blev nerölat och nerläppstiftad, fråga mig INTE hur läppstiftet hamnade där, jag hade det endast på mina läppar.
Många män som luktade för mycket aftershave och öl och knuffades huller och buller och en full Steffi som inte kunde fokusera med ögonen.
Emelie och Bella joinade även senare, kan ju säga att dom mådde som dom förtjänade efter den kvällen MOHAHAHA, skadeglädje alltså =P

Imorgon ska vi flyga flygplan över Brisbane, sådant där gulligt för 4 personer, piloten har 75 flygtimmar och 20 nödlandningstimmar, litar på honom, ska ha min tiara på mig ifall att, just incase lixom!

SAKNAR min farmor, fick ett långt brev av henne i förgår, L.O.V.E her, jag förstår varför våran släkt är som den är, bara att titta på min farmor säger allt, en vandrande ängel med en permanent som står överallt och en röst som får varenda varelse att känna sig lugn på jorden....och hennes humor såklart, hon tänker inte innan hon pratar typ som mig!

Nej, nu måste jag sova, bilder från flygresan kommer ;)

PUSSPUSS













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0